066 ‎408-3456 068 ‎408-3456 093 ‎408-3456

7 типових помилок при виконанні шкільних домашніх завдань

7 типових помилок при виконанні шкільних домашніх завдань 6 ноября 2019 г. 18:38

7 типових помилок при виконанні шкільних домашніх завдань

 

Зараз школи переходять на навчання без домашніх завдань. В початкових класах його вже не задають. Але якщо Ваша дитина належить до тих, хто ще виконує домашні завдання – ця стаття може стати Вам у нагоді!

Одні діти швидко і легко справляються з домашніми завданнями, а у інших це займає весь вільний час. Як батьки можуть допомогти дітям ефективно справлятися з уроками? Давайте розглянемо типові помилки при виконанні домашніх завдань і визначимо, як їх уникнути.

 

1. Затягнутий старт

Звичка довго розгойдуватися, відкладати справи і відволікатися - характерна більшості школярам. Звичка, яка непомітно і безжально з'їдає час. Головне - почати швидко і весело.

Як допомогти?

Пообіцяти приз після закінчення або іншу винагороду, наприклад: «Устигнеш зробити уроки до 17:00 – підемо в кіно на вихідних».

2. Спроба вчити уроки за столом, заваленим зошитами та книжками

Ви можете не звертати на це увагу, але бардак на робочому місці - бардак в голові.

Як допомогти?

Скажіть дитині: «Залиш на столі тільки щоденник, підручник і матеріали до одного уроку. Вивчи і прибери, потім діставай наступний ». Дивно, наскільки ця проста рекомендація економить час.

 

3. Звичка робити домашнє завдання перед уроком, а не після

Робити уроки в останній момент, постійно відкладати і жити з почуттям запізнення. Ви не замислювалися, що слово «успіх» походить від слова «встигати»?

Як допомогти?

Змініть ситуацію і перестаньте наздоганяти потяг. Випереджайте, атакуйте! Нехай всі завдання будуть зроблені відразу після уроків вже сьогодні. Почуття свободи буде найкращою нагородою.

4. Необмежений час на виконання домашніх завдань

Діти, у яких розписана кожна хвилина, роблять уроки швидко і якісно. Вони інтуїтивно правильно організують роботу, виокремлюючи суть і економно витрачаючи час. Пам'ятайте закон Паркінсона? «Робота заповнює час, відпущений на неї».

Як допомогти?

Вам стануть у нагоді: таймер, звуковий сигнал, пісочний годинник, ритм чергування робочих блоків і коротких відпочинків. Ніколи не дозволяйте дітям до нескінченності розтягувати виконання уроків за рахунок прогулянок, друзів і сну.

5. Звільнення дитини від обов'язків по дому

Не дозволяйте дитині сидіти склавши руки. Домашні клопоти - це продуктивний відпочинок.

Як допомогти?

Навчіть дитину чергувати уроки з короткими корисними перемиканнями по 10-15 хвилин. Нехай вона пропилососиьи кімнату, помиє підлогу, погуляє з собакою чи прибере покупки в холодильник. Втомлені мізки за таке скажуть спасибі. І уроки будуть виконані швидше.

6. Навчання тільки за підручником

Якщо ваша дитина займається тільки за підручниками, вона ніколи не стане культурною та освіченою людиною. Вивчити, щоб відповісти і забути? Ви просто витрачаєте час даремно!

У підручнику дано тільки основні витримки знань. Вони погано засвоюються, зубрити їх марно. Набагато краще глибоко і комплексно вивчати тему, знаходити взаємозв'язки між предметами, дивитися документальні фільми і читати художні книги по темі уроку.

Як допомогти?

За кожною фразою з підручника повинні вставати картинки, образи, історії, факти. Відкрийте YouTube і пошукайте відео по темі уроку. Як правило, з багатьох тем є документальні фільми по 10-20 хвилин з опорою на підручник. Навчіть дитину дивитися ролики в прискореному режимі. Через 15-20 хвилин вона буде володіти матеріалом, наводити приклади. Відмінні оцінки в школі і репутація цікавої людини гарантовані.

7. Виконання всіх завдань в повному обсязі

Найбільш яскраво це помітно в початкових класах. Пресинг на дитину з боку батьків як важіль впливу. Школа ж чинить тиск на вчителя, вимагаючи хороших показників іспитів, олімпіад, конкурсів. Тому часто вчителі поводяться так, ніби їх предмет - єдиний. Але вчителів багато, а ваша дитина одна, її ресурси обмежені.

Як допомогти?

Бережіть сили дитини, не дозволяйте перевтомлюватися і виснажуватися. Виберіть ключові предмети, віддайте їм перевагу і спокійніше ставтеся до решти. Пам'ятайте при цьому, що уроки потрібні для закріплення знань, а не дитина для уроків. Будьте на боці його інтересів.

 

Проаналізуйте помилки і допоможіть своїй дитині підходити до виконання шкільних уроків більш ефективно. Радійте разом з нею тому, наскільки швидше він буде з ними справлятися і як зміниться його життя.

 

Щоб закріпити успіх, заздалегідь придумайте, як ви будете разом радіти життю в той час, що звільнився від виконання уроків.