066 ‎408-3456 068 ‎408-3456 093 ‎408-3456

Що робити, якщо дитина не читає?

Що робити, якщо дитина не читає? 30 октября 2019 г. 10:30

Що робити, якщо дитина не читає? Це питання займає багатьох батьків. В наші дні дітей відволікає занадто багато речей: смартфони, комп'ютери, мультики, які нескінченно йдуть по телевізору, - дитину на вулицю пограти з друзями не витягнеш, не те що книгою зацікавиш. Але здаватися не варто! Ми вибрали п’ять способів привчити дитину до читання. Пробуйте їх один за іншим або кілька одразу - якийсь неодмінно подіє.

  1. Нехай дитина читає те, що подобається

Якщо дитина не цікавиться шкільною програмою, покажіть їй інші книги. Їх є багато, з різними сюжетами та оформленням. Нехай малеча обирає те, що їй до смаку!

  1. Заведіть вдома велику бібліотеку

Неможливо привчити дитину до читання, якщо вдома елементарно немає книг або їх дуже мало. Завжди повинна бути можливість підійти до книжкової шафи і взяти що-небудь.

  1. Не змушуйте дочитувати до кінця

Читання з-під палки до добра не приведе. Ніколи не примушуйте дитину читати нецікаву для себе книгу, інакше ви досягнете рівно протилежного ефекту. Є таке правило «перших 50 сторінок» - якщо книга «не зачіпає» за перші 50 сторінок, її потрібно відкласти і не витрачати час.

  1. Не ставте умов

Частенько від батьків можна почути: «Поки не прочитаєш десять сторінок, на вулицю не підеш». Напевно, це найгірше, що можна уявити. Так книга для неї стане ворогом, але ніяк не другом.

  1. Внесіть елемент гри

Діти люблять гратися та проходити різні квести. Ми вигадали для Вас та Ваших нечитайликів плакат Мої прочитані книги, але він працює на довгострокову перспективу. А діти люблять отримувати результати тут і сьогодні. Тому ми розробили доповнення – Мої солодкі читання.

Як працювати з плакатом?

  • Спершу його потрібно роздрукувати.
  • Далі Вам знадобляться 6 олівців різних кольорів. Зафарбовуєте комірки під Апаратом. Кожен колір відповідає часу проведеному дитиною за читанням.

Почитали 15 хв – зафарбували одну цукерку в Апараті відповідним кольором. Почитали ще 15 хвилин в цей день, разом 30 хвилин – зафарбовуєте нову цукерку відповідним кольором. Так у дитини з’являється стимул читати більше часу і зафарбовувати цукерки в читацькому Апараті різними кольорами, щоб він був якомога яскравішим.

 

А головне, давайте дитині власний приклад – читайте, читайте разом!